Unboxing #echtepostiscool

07:08:00


Northflix en Monsieurmango hadden samen een tijd geleden een heel leuk project bedacht. Zij hadden niet van te voren geweten dat het zo'n succes zou worden want uiteindelijk deden er 50 mensen hieraan mee. De bedoeling was om eens weer elkaar wat te sturen. Er werden lootjes getrokken en voor €5,00 kocht je wat voor diegene. Afgelopen zaterdag hebben we allemaal onze pakketjes open gemaakt en masaal gedeeld op social media.




Ik kreeg dit pakketje en wist eigenlijk gelijk van wie ik het had, namelijk van mijn lieve blogvriendin Tatiana, toevallig dat zei juist diegene was die mij had. Tataina weet als geen ander waar je mij blij mee kan maken ;-)


Allereerst kreeg ik een lief handgeschreven briefje.




Ik kreeg drie P2 lakken in de kleur , zacht grijs, zacht roze en bedoux rood. Tatiana wist dat ik heel graag P2 lakken wilde en ik ben er echt super blij mee! Daarnaast zat er nog een kleine ketting, gloss en een scrub in. Al met al een heerlijk pakket!


Northflix en Monsieurmango hadden via enkele bedrijven nog wat extra's weten te regelen. Ik kreeg dus twee cadeau's. Ik kreeg van Ziaja heerlijke makers en testers en daar maakt je mij ook heel blij mee!

Het was zeer geslaagd en als er een tweede editie komt ben ik zeker van de partij! Nogmaals bedankt Northflix en Monsieurmango!

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

19 reacties

  1. Heel leuk pakketje inderdaad! Als er nog een editie komt ga ik ook zeker mee doen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is veel vraag naar, dus de kans wordt steeds groter dat die inderdaad gaat komen! :)

      Verwijderen
  2. Echt een leuk idee! :) Heel leuk om te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n bijzonder project! Het is mij compleet ontgaan.. Na het grote succes van de eerste volgt er hopelijk vast nog een volgende keer! ;-) Leuke spulletjes heb je ontvangen. Echte post blijft toch wel het leukst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook al zo mooi ingepakt! en wat een prachtige producten:) leuke kleurtjes nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh wat heb je het leuk verwerkt in dit artikel! Ik vond het ook erg leuk om wat voor jou uit te zoeken. En eigenlijk ook erg makkelijk omdat ik je goed ken natuurlijk. Alleen had ik alle kleuren wel voor je mee willen nemen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een leuk pakketje heb je gekregen!!! En ik vind deze actie zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk project en mooi pakketje heb je gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk idee, leuke spullen heb je gekregen! Die nagellakjes zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een leuk artikel geschreven en wat een mooie foto's! Fijn om te horen dat het project je goed is bevallen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je lekker verwend :) Ik kreeg ook een envelopje met testers, yay. Ik vond het ook super leuk om mee te doen, volgende x ben ik er weer bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk pakketje, je hebt mooie producten gekregen :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een super leuk pakketje dat je hebt gekregen. Geniet er van. Ik ben alvast benieuwd naar de lakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Lonneke,

    Super leuke pakketjes heb je ontvangen! Ik vond het ook echt een super leuk project en ik ga ook zeker weer meedoen met ronde 2 :) .

    Veel plezier met je cadeaus!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke idee en wat heb je leuke spulletjes gekregen. Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk pakketje heb je gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke set, ik maakte gisteren voor het eerst kennis met Karaja. Erg mooi merk

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe