Win 3x Beautyill Liquid Nail Art Tape

06:46:00

Vandaag de derde winactie van deze feestelijke maand! Ik geef in samenwerking met Helen van Beautyill 3 x Liquid Nail Art Tape weg. Ik gebruik zelf vaak de Beautyill Liquid Nail Art Tape en ben echt fan van dit product! En nu kan ik drie van jullie hier ook blij mee maken! Lees gauw verder om te zien hoe je kans maakt!




Helen over de Beautyill Liquid Nail Art Tape

Hoe werkt het?
Je brengt het aan op je huid en zodra de kleur donkerder word kun je van start gaan. In tegenstelling tot bijvoorbeeld peel off nail polish base of knutsel lijm is dit binnen no time droog! Want we willen mooie nagels, maar het moet uiteraard wel snel gebeuren!
 
Waar kun je het voor gebruiken?
  • Bij nail arts, om ervoor te zorgen dat je huid rondom je nagels niet onder de nagellak komt te zitten wanneer je bijvoorbeeld een gradiënt aan wil brengen of gaat stempelen.
    Hoe? Breng met het kwastje overal liquid tape aan daar waar er nagellak op je huid kan komen.
  • Perfect je nagels te lakken zoals de professionals dus met een mooie gelijkmatige ruimte voor je nagelriemen.
    Hoe? Breng de vloeibare tape aan op de huid rondom je nagels (dus ook je nagelriemen, dit kan geen kwaad!) en een klein randje op je nagels.
  • French manicure of andere strepen/vlakken op je nagels. Geen gedoe met plakband of tape maar trek een lijntje hiermee en kleur het vervolgens in met nagellak. Veel gemakkelijker omdat de substantie dun is en je zo nauwkeurig een lijn kunt zetten zonder bobbels.
    Hoe? Breng de vloeibare tape met één simpele veeg aan als scheiding lijn van de french manicure of andere streep. Foutje gemaakt? Verwijder de tape voor het droog is met een papiertje of haal het eraf als het droog is.
  • Enz. enz! Bedenk je hoe fijn en leuk het op deze manier is om een water marble nail art te maken, of te stempelen. Eindelijk snel klaar met dat saaie clean-up proces. Bron



Ik vind het super dat Helen hieraan mee wilde werken, dankjewel!


Hoe maak je kans

Volg Nail Passion op Facebook of op
Instagram
Volg Beautyill op Facebook of op Instagram
♡ Deel deze winactie (openbaar)
 
Optioneel (en meer kans om te winnen)

Volg mij op BlogLovin
Deelnemen kan tot 30 maart. Daarna zal ik op Facebook en instagram de winnaar bekend maken.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

16 reacties

  1. Wat leuk en cute met strikje. Ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sandra Valkenburg17 maart, 2016

    Ik wil deze zo graag eens proberen dus doe graag mee.
    Ik volg jullie beide op fb en ig, en heb daar het bericht ook gedeeld.
    En ik volg je via Bloglovin'
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke winactie! Ik volg je al via bloglovin, Facebook en instagram en heb op beide kanalen je bericht gedeeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuk winactie! Liquid tape is zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit lijkt me ideaal spul, aangezien ik het altijd maar lastig vind om netjes te lakken. ;) Ik was al overal volger (FB Tamara Mara Grosmaul en Instagram paramara1982) en ik heb gedeeld op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wil dit al zo graag een keer proberen! Ik volg jullie beide overal al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me super handig.
    Ik doe graag mee en volg je via Bloglovin & like beide Facebook pagina's (liked & shared)
    anita71@caiway.net

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De laatste tijd probeer ik wat meer te stampen, dus deze lijken mij zo handig. Ben al een tijdje op zoek naar dit soort producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke winactie :) Ik doe graag mee. Als ik weer ga nail arten dan is dit wel handig. Ik volg je op BL en op FB. En Beautyill volg ik fia FB. :) Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke winactie, ik doe graag mee! Ik volg je op Facebook, Instagram en Bloglovin'

    mijn e-mail is fha.hemmen@outlook.com :3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Annie de Waal21 maart, 2016

    Ik doe graag mee, erg leuke win actie.
    Zou super zijn om te winnen !! :)

    Groetjes Annie
    Email = annie.dewaal@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke actie! Doe al mee via facebook (lieke Blondeel, liekepiek@Msn.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. will willlberg@ziggo.nl24 maart, 2016

    Mooi! Ik doe graag mee, maar zit niet op Facebook en instagram.
    Volg je wel op Bloglovin.
    Ik hoop ondanks dat mee te mogen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie winactie. Ik Doe mee op facebook, instagram en bloglovin.Gr Kitty ( kittyyx@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oei ik dacht dat ik al mee had gedaan! Nog maar snel doen want dit lijkt me super handig. Ik volg jullie op insta, heb gedeeld via Twitter en ik volg je via bloglovin.
    Mijn mail is sabrina at denklicht punt nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee.
    Ik heb je winactie opgenomen in mijn wekelijkse overzicht met de leukste blog-winacties http://www.mamasliefste.nl/winactie/winacties-wk-13/

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe