Winactie | Nailbox Verrassingsbox

07:18:00


Deze maand (om precies te zijn 19 maart) ben ik jarig. Deze maand zullen er daarom meerdere winacties online komen. Vandaag de tweede winactie! Ik geef in samenwerking met Nailbox een verrassingsbox weg! Wil jij hier kans op maken, lees dan gauw verder!



"De nailbox is een nieuw feestelijk box dat zich richt op iedereen met (grote) liefde voor nagellak en nail art. De box zit vol producten voor de nagels en handen om zelf gelijk mee aan de slag te gaan."

Hoe maak je maakt kan op de Nailbox verassingsbox

Volg Be Beautifully op Facebook of op
Instagram
Volg Nailbox op Facebook of op Instagram
♡ Deel deze winactie (openbaar)
 
Optioneel (en meer kans om te winnen)

Volg mij op BlogLovin
Deelnemen kan tot 21 maart. De winaar word bekend gemaakt op mijn blog, Facebook en Instagram. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je
meedoet, héél veel succes!
Liefs, Lonneke

You Might Also Like

23 reacties

  1. Aah super leuk!
    Ik volgde je overal al

    Fijne dag liefs carola

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik heb een paar maanden geleden de box gehad en was erg blij verrast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je op de voet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe box.
    Ik die graag mee en volg je op Bloglovin, like beide Facebook pagina's en heb deze actie gedeeld. anita71@caiway.net

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en ik doe graag mee ;-)

    Fb: Homemdapicturemania Sao Nonac

    Instagram: @chucky1012

    Bloglovin: chucky1012

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Ik doe heel graag mee. Ik kende de Nailbox nog helemaal niet, maar het lijkt me erg interessant! Ik volg je overal op (o.a. onder de naam zazazoobeauty ;) ) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee! Ik volg je via bloglovin, Facebook en instagram en heb op beide social media's je bericht openbaar gedeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super toffe winactie! Ik doe graag mee!
    Ik volg je overal al en nailbox volg ik nu ook extra op facebook (de rest deed ik al)
    Ik heb je bericht 2x gedeeld op facebook en ga hem zo op instagram delen!

    Ik hoop dat je over 11 dagen een fantastische verjaardag gaat hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd! Wat leuk dat je ook gelijk je lezers wilt verrassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ah gefeliciteerd meid onwijs tof ik doe graag mee! ik volg je overal al op! ik heb door jouw ook een nagellak op Etsy besteld met groene/paarse glitter!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat super tof dat je zo'n box mag weggeven!! Super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe super graag mee!

    Ik volg je op bloglovin (liekevanveen8), facebook (lieke van veen) en instagram (liekevv24)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah super leuk! Ik ben enorm benieuwd naar de nailbox. Laat ik eens een kansje wagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ik ben hier echt heel benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeh oke, een verrassingsbox kan ik niet aan mij voorbij laten gaan.. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuke actie, tof dat je er een feestmaand van maakt! Ik heb alle stappen gedaan. (BL, FB Tamara Mara Großmaul en Instagram @paramara1982). E-mail paramara1982@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Annie de Waal09 maart, 2016

    Ohhhh....erg mooie box, ik doe graag mee zou super zijn !!!

    Groetjes Annie
    annie.dewaal@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk!!! Mijn meiden en ik zijn gek op het versieren van onze nagels dus wij dingen heel graag mee voor deze prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Lonneke,
    Wat een leuke actie! Ik doe graag mee en heb ook alle extra kansen gedaan.
    XX jolijn
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. will willlberg@ziggo.nl09 maart, 2016

    Leuke winactie.
    Ik heb geen Facebook en instagram, maar volg je op Bloglovin.
    Is dat voldoende om mee te doen? Ik hoop het.
    willlberg@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De laatste tijd heb ik de charme ontdekt om leuke dingetjes te doen met mijn nagels. Daarom doe ik alles graag mee met deze winactie, want deze lijkt mij erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alvast van harte gefeliciteerd! Ik doe graag mee voor zo'n verrassing! Ik volg jullie op insta, heb getweet en ik volg jou ook op bloglovin.
    Sabrina at denklicht punt nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. jacqueline15 maart, 2016

    Wauw mijn dochter zou hier een gat voor in het pafon springen!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe