Winactie | Pink Gellac Polish Starter Kit + Color t.w.v. €99,00

07:13:00

Deze maand (om precies te zijn 19 maart) ben ik jarig. Deze maand zullen er daarom meerdere winacties online komen. Vandaag de eerste winactie! Ik geef in samenwerking met Pink Gellac een starter kit met kleur Tropical t.w.v. €99,00 weg. Wil jij kans maken op deze mooie set, lees dan gauw verder!

https://www.pinkgellac.nl/gellak-starterspakket-kado.html

Met deze complete set kan je direct aan de slag!

Inhoud Pink Gellac Starter Kit
  • Pink Gellac Tropical -15ml
  • 4x gratis online cursus
  • 1x Pink Gellac LED Lamp
  • 1x Pink Gellac Base2
  • 1x Pink Gellac Ultra Shine- 15ml
  • 1x Pink Nailcleaner- 50ml
  • 1x Nagelvijl 240-180
  • 1x Orange Woodstick
  • 10x Luxury Nailwipes
  • 10x Remover Pockets

Hoe maak je maakt kan op  Pink Gellac Polish Starter Kit + Color t.w.v. €99,00

Volg Be Beautifully op Facebook of op
Instagram
Volg Pink Gellac op Facebook of op Instagram
♡ Deel deze winactie (openbaar)
 
Optioneel (en meer kans om te winnen)

Volg mij op BlogLovin

Deelnemen kan tot 15 maart. De winaar word bekend gemaakt op mijn blog, Facebook en Instagram. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je
meedoet, héél veel succes!

Liefs, Lonneke


You Might Also Like

30 reacties

  1. Gave winactie Lonneke waar ik graag aan mee doe! Lijkt me tof om Pink Gellac eens uit te proberen! Na het zien van je schitterende foto's van dit merk ben ik reuze benieuwd. Ik volg je natuurlijk al overal en volg nu Pink Gellac ook op Instagram. Heb het overal geddeld en geliked en gesaved! Facebook, Instagram en Bloglovin. Nu maar beginnen met duimen ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt de mooiste prijs ever, ik houd van mooie nagels <3
    Wat een prachtige kleur ook! Werkt wel heel verslavend denk ik dan wil je straks alle kleuren haha
    Ik volgde je al overal en heb je actie gedeeld

    Fijne dag liefs carola

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave winactie! Ik sla zelf even over, maar wens wel iedereen veel succes x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Ik doe heel graag mee en heb de stappen voltooid. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jacqueline01 maart, 2016

    Wauw hier zouden jullie mijn dochter echt super blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw. Hier word ik niet alleen superblij van maar dochterlief ook! te gek zeg. Ik volg like en deel via instagram (melissamaas1984), en volg via bl (melissa van stipdonk en fb (melissa van stipdonk). liefs melissa (melissamaas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeeeh, onwijs leuk! Ik ben al een hele tijd nieuwsgierig naar gellak. Vingers crossed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. onwijs gaaf zeg! Ik doe dolgraag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oo wat een gave winactie! Ik doe graag mee en ik volg je al overal en heb de andere stapjes ook gedaan :).
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Karin (ekrw@hotmail.com)01 maart, 2016

    ik doe graag mee met deze leuke actie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie winactie, leuk dat je dit doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super leuk dat je deze winactie doet!!! Ik ben niet zo van de nailarts maar voor de andere die wel mee doen succes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke winactie :) Alvast gefeliciteerd. Ik sla over want doe niet meer zoveel met mijn nagels omdat ik nu in de zorg werk! En heb niet echt goede ervaringen gehad met gelnagels..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supermooie prijs!!! Ik was al volger op BL en nu ook op FB (Tamara Mara Großmaul) en Instagram (paramara1982). Ik doe heel graag mee en heb gedeeld op FB.
    e-mail paramara1982@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alvast HARTELIJK GEFELICITEERD met je verjaardag op 19 maart!! Ik doe heel graag mee, ik heb jaren lang nagels gebeten en nu niet meer en ik ben zoooo trots op m'n mooie lange nagels en pronk er dus graag mee met een mooie kleur erop. Uiteraard Like ik de pagina Be Beautifully en Like ik de pagina van Pink Beauty Club en Deel ik deze winactie openbaar. Nu maar hopen en duimen dat ik zo'n mooie Polish Starter Kit + Color mag winnen. Wat zou ik er blij mee zijn.!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een toffe winactie.
    Ik vind dit zo'n mooi systeem, de lakken zien er echt prachtig uit.
    Ik doe graag mee en volg Be Beautifully Pink gellac op Facebook.
    Ook heb ik deze toffe actie geliked & geshared.
    anita71@caiway.net

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super gave winactie zeg! Heb zo'n set natuurlijk al dus ik sla deze winactie even over

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig. Hier maak ik heel graag kans op.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey wat een geweldige winactie! Ik sla echter wel even over. Ookal is dit een prijs waar ik om sta te springen. Ik heb een positieve fibe en ga er vanuit dat goede dingen op mijn pad komen. Je weet wel wat ik bedoel. Deze prijs gun ik graag aan een ander. Wel zal ik het voor je delen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Annie de Waal02 maart, 2016

    Wat een geweldige winactie, ik doe graag mee zou super zijn om te winnen :)

    email = anniedewaal@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke winactie ik doe mee!

    instagram liekevv24
    facebook lieke van veen
    www.bloglovin.com/liekevanveen8
    xx_glamourgirls@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh wat een gave actie! ik heb zelf al een gellac set dus ik gun het iemand anders! maar het is wel een onwijs toffe winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee aan deze gave actie (:
    Ik volg je op alle genoemde social media, dus ook op bloglovin'
    Liefs, Jolijn
    Jolijndoelman@gmai.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. He wat leuk. Ik doe erg graag mee. Ik volg pink gellac op insta en facebook en jou sowieso op facebook. Ik zag echter dat je instagram link niet leek te werken bij mij...
    Nu ga ik alvast duimen dat ik deze set kan winnen want hij lijkt mij zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig! Die zou ik heel erg graag willen winnen! Ik volg jullie op Instagram, daar heb ik de foto gedeeld. Ook volg ik jou op bloglovin. Mij mail is sabrina at denklicht punt nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, zo mooi!
    Ik doe graag mee en like, share post dit ook op mijn instagram account ;-)
    Ook save ik dit artikel waar ik je volg op bloglovin.....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldige actie! Heel gaaf! 😍 Natuurlijk doe ik mee! Ik heb alle stappen, ook de extra-stappen, uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuk zeg, ik doe graag mee ! :)

    sofievandevenne@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik wilde al heel lang eens beginnen met gellak, maar de prijzige kant van de pakketten (wat niet meer dan normaal is voor kwaliteit) is dan weer een domper op mijn plan. Dus het winnen van een startpakket zou altijd mooi meegenomen zijn! +nieuwe ideetjes voor op m'n blog!
    Ik heb alles gedaan wat moest gebeuren ☺��

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe