COTM Fashion

09:10:00


Oeps.... Een dag te laat met het online zetten van de COTM van deze maand. We hadden als thema Fashion en eigenlijk had ik een foutje gemaakt en deze nail art twee maanden terug gemaakt voor een ander thema. Maar evengoed zou mijn nail art vast leuk staan bij een outfit ;-)

Kijk je mee naar alle mooi creaties die iedereen heeft gemaakt? Wij zouden het leuk vinden als je via de onderstaande poll je stem wilt uitbrengen.











Nail Passion


Welke fashion nail art vind jij het mooist?

Brilliantnails
Lotsoflocks
Nailgloss
Creativenails4fun
Iontrend
Bebeautifully
Blogenbeauty
Nailsbymalinka
fun quizzes

You Might Also Like

15 reacties

  1. Eigenlijk kan ik echt niet kiezen, ze zijn allemaal zo mooi! Allemaal kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi nail art allemaal. Ik kan echt niet kiezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allemaal mooi, moeilijke keuze deze keer :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gave nail arts allemaal. Ik vind het echt knap dat jullie dat allemaal zo mooi kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal zo leuk en vrolijk! Mooie kleuren heb je voor jouw nailart gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creaties! Jullie hebben er weer kunstwerkjes van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw!! <3 ik vind ze allemaal te mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, ze zijn allemaal prachtig! Doe het jullie iig niet na!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn allemaal prachtig ik hou hier echt van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat hebben jullie dat weer allemaal mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh God, prachtig allemaal! Ik kan niet kiezen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben vreselijk in nail art. Maar dit zijn stuk voor stuk pareltjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe