Pink Gellac | The Blossom Collection

10:03:00


Afgelopen week is de nieuwe lente collectie van Pink Gellac gelanceerd. The Blossom Collection! In de nieuwe collectie zitten 5 prachtige en zachte pastelkleuren.




Over Pink Gellac "The Blossom Collection"

Pink Gellac introduceert de nieuwe lente nagellak collectie van 2016; The Blossom Collection!
De Blossom collectie bestaat uit 5 zoete pastelkleuren geheel in stijl met de nieuwste fashion voorjaarstrends. 
Individueel zijn ze prachtig, maar laten zich ook perfect combineren voor een echte voorjaarslook. Bron

Alle kleurtjes uit deze collectie zijn sheer ( doorzichtig en minder pigment als wat je van Pink Gellak gewend bent) hierdoor heb je meer laagjes nodig voor een mooie dekking. 
 





184 Rosy Pink

Is een snoeperig, zoete roze kleur. Deze kleur is sheer en kan goed gebruikt worden in combinatie met een french manicur. Op de foto draag ik 3 laagjes.





185 Gorgeous Green

Deze kleurt groen hoort ook echt in een lente collectie. Het is een frisse, lime groene kleur. Het doet mij ook wel denken aan de eerste blaadjes aan de bomen. Op de foto heb ik drie laagjes op.
 





186 Precious Lila

Is een perfecte kleur voor de lente en zomer. Een zachte, pastel paarse kleur. Ik heb op de foto twee laagjes op. 
 




187 Brilliant Blue

Is een zachte blauwe kleur met een koele ondertoon. Op de foto heb ik drie laagjes op.





188 Charming Nude 

Is mijn favoriet uit deze collectie. Het is een pastel, peachy kleur en zeker een kleur die altijd kan. Op de foto draag ik drie laagjes.

Elke keer weer weet Pink Gellac uit te komen met unieke en prachtige kleuren. The Blossom Collection vind ik echt één van de mooiste collectie van Pink Gellac. 

Pink Gellac | The Blossom Collection is online verkrijgbaar bij Pink Gellac voor €14,95 per stuk (3e kleur is altijd gratis)

Wat vind jij van deze nieuwe collectie?

Liefs, Lonneke

*Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven

You Might Also Like

21 reacties

  1. Leuk om te zien! Toevallig staat het artikel over de Blossom Collection vandaag bij mij ook online! Ik vind het echt een prachtige collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind die roze en perzik nude het mooist, maar ze zijn allemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie collectie is dit. De naam The Blossom past echt bij dit seizoen haha. Lila is echt mijn favoriete kleur dus ik vind Precious Lila echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze echt prachtig :D Lekker fris en vrolijk, perfect voor de lente en zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en vrolijke kleurtjes allemaal! Heel gaaf! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ben dol op dit soort kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag ze al op Instagram, echt heel vrolijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie vrolijke kleuren! vind vooral die mint erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh die groene kleur vind ik het leukste. Echt mooie kleurtjes voor de lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kleurtjes
    ik heb geen favoriet, want ik zou ze allemaal wel willen
    ze lakken ook zo mooi

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je er prachtige foto's van gemaakt!
    Charming nude trekt voor mij de meeste aandacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Ik zag ze ook al op instagram langs komen, erg mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve lente kleurtjes! Vind vooral brilliant blue erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woooooow, ze zijn allemaal zo mooi! Wat een toppers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwie ik vind ze allemaal mooi :o
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw ik vind deze collectie echt geweldig !! Mooie kleurtjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend gave kleuren zeg. Het lijken me fijne lakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kleurtjes, vooral twee roze lakjes vind ik erg mooi. Drie laagjes vind ik op zich nog meevallen trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe